5 comments

  1. Varför är det flummigt? Det finns en vetenskaplig undersökning om att böcker, både fack och skön, hjälper i alla fall vid utmattningsdepression. Det finns ju många olika nivåer på böckerna, och vissa tycker jag är en hjälp till att bearbeta sådant man har med sig i bagaget.

  2. Varför det är flummigt, ja det vet den där personen som använder Biblist som megafon bäst. Mina inlägg är ju antigen flummiga eller oförargliga. Så det finns ingen anledning att kategorisera på något annat sätt. Oavsett vad de handlar om.
    Ber om ursäkt om du blev störd av kategorisering. Den har inget att göra med innehållet.
    Den senaste tidens påhopp har fått mig att fundera på att lägga ner bloggen. Vi får väl se.

  3. Fast enligt den personen är de knappast oförargliga. Över huvud taget är väl omgivningen knappast oförarglig enligt hens åsikter. Skulle hen få styra fick vi väl lägga ner oss själva allihop, och alla bibliotek, för allt vi gör är ändå fel. Men det tycker jag inte vi ska göra. Ska bli intressant att höra vad folk tycker om min bok när den snart kommer ut. Räknar med att få höra vilka totalt knäppa åsikter jag har.

  4. Tyvärr är det ju Btj som styr recexen, jag får bara några få egna ex som jag tänkte ge till kamrater som hjälpt mig med synpunkter. Men får fundera på om det blir något ex över.

Kommentera

